Koronavirüse yakalanan ve sağlık durumu kötüleşen İngiltere Başbakanı Boris Johnson geceyi başkent Londra’daki bir hastanede yoğun bakımda geçirdi.
Başbakanlık sözcüsünün yaptığı açıklamada Johnson’ın durumunun gece boyunca “stabil” olduğu, şu anda da kendisini iyi hissettiği belirtildi.
Sözcü, Johnson’ın “standart” oksijen tedavisi gördüğünü ve bir desteğe ihtiyaç duymadan nefes alıp verdiğini söyledi. Solunum cihazına gerek duymadığı ve zatürre teşhisi de konulmadığı açıklandı.


Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.