Boris Johnson yoğun bakımda solunum cihazına bağlı değil, oksijen desteği aldı

Written by

in

,

Koronavirüse yakalanan ve sağlık durumu kötüleşen İngiltere Başbakanı Boris Johnson geceyi başkent Londra’daki bir hastanede yoğun bakımda geçirdi.

Başbakanlık sözcüsünün yaptığı açıklamada Johnson’ın durumunun gece boyunca “stabil” olduğu, şu anda da kendisini iyi hissettiği belirtildi.

Sözcü, Johnson’ın “standart” oksijen tedavisi gördüğünü ve bir desteğe ihtiyaç duymadan nefes alıp verdiğini söyledi. Solunum cihazına gerek duymadığı ve zatürre teşhisi de konulmadığı açıklandı.

 

Comments

Leave a Reply